Superb strong n skills bbbj i have
SORRY FOR MY BROKEN ENGLISH...today i jz make a booking wif a gal from dong bei...her name call BELLA...meet up at mrt station,after tat go to my hse,she is easy broken ice n very chatty...wen we proceed to bathroom...she start to bath for me after clean up,to my surprise she gv me a bbbj...A SKILLFUL bbbj...her tounge very active n she know to use it...she start wif my small head by use her tounge...wat i enjoy is she is using her TEETH...did ur guys know wen teeth gv small head a very very light bite on small head,the feeling very SHIOK...SHIOK...and SHIOK N jz a little little bit pain like mosquite bite...WOW...im in heaven liao...jz 2min im feel im wan to cum...i stop her...thn we go to bed...we chit chat a bit...after tat gv me a whole body catbath...wen reach my groin area... the feeling very strong,suck my ball like no tmr n gv me again a skillful BBBJ again using her teeth...im cannot tahan liao, 1min im cum liao...take a rest about 30 min she seduce me again wif her tounge...my didi stand up 100% immediatly,thn we proceed to fj...a bit tight...she feel a bit pain wen my didi go in about 2cm...wen full in to her vagina im feel very shiok...she very enjoy it...moaning a bit loud,after 15 min, im cum for second time... NAME:bella...age:26...boob:34B...body:slim, hv a bit tummy cathbath:8/10...BBBJ:9.9(strongly recomemd die die must try...)...fj:8/10...gfe:9/10...rtf:definely...
|